Om oss

Vilken hemtjänst väljer Du när du har behovet? Är Du i behov av hemtjänst och bor i Farsta stadsdel? Då är Anja & Dennis Hemservice det bästa alternativet för Dig.

Vårt kontor ligger i Farsta och personalen befinner sig i området dygnet runt då vi endast tillhandahåller kunder som bor i Farsta stadsdel. Vi skapar i och med närheten en möjlighet att ge Dig det Du efterfrågar och har behov av. Vi är endast ett samtal bort och alltid nära Dig.

Anja & Dennis Hemservice utför de beviljade insatserna på ett flexibelt och rehabiliterande arbetssätt. Vi har god kontakt med biståndshandläggare, primärvården samt aktörer som Du kan behöva komma i kontakt med inom Farsta. Vi är också en hemtjänst där både enhetschef och verksamhetschef besöker Dig och följer upp alla insatser.

Hos Anja & Dennis Hemservice får du alltid en kontaktperson som Du kan utveckla ett gott samarbete med. Det är främst din kontaktperson som kommer på besök och det är Du som kund som bestämmer när och hur insatserna ska utföras.

Vi är en hemtjänst som utför insatserna med värme och engagemang. Vi anpassar verksamheten för att skapa den bästa hemtjänsten utifrån just Din livssituation.

Medan Du läser detta kanske vi redan är i huset bredvid eller till och med hos grannen. Är du fortfarande osäker på om Du ska välja Anja & Dennis Hemservice som utförare? Då kommer vi gärna förbi och berättar mer om oss.

Jobba hos oss

Är du intresserad av att bli en i teamet hos Anja och Dennis Hemservice? Klicka här för att ta reda på hur du går till väga samt vilka egenskaper vi gärna ser att du besitter!

Medarbetare

Zuleyka Rodriguez

Enhetschef

Zuleyka har flera års erfarenhet som enhetschef inom hemtjänsten. Zuleyka har tidigare arbetat som vårdbiträde men avancerat till planerare och samordnare inom hemtjänsten innan hon blev enhetschef. Zuleyka har en bred kunskap inom funktionshindersområdet och äldreomsorgen. Zuleyka har lång erfarenhet av personal, kundkvalité och verksamhetsutveckling.

Zuleykas ledord för en bra hemtjänst är:

  • Kvalité
  • Bemötande
  • Engagemang

Dennis Dourrouj

Verksamhetschef

Dennis är utbildad socionom och har tidigare arbetat som personlig assistent, biståndshandläggare och enhetschef inom privat och kommunal hemtjänst. Dennis har en bred kunskap inom området äldre och funktionshinder och har också arbetat med personer som har funktionsnedsättning Autism och Aspergers syndrom.

Dennis ledord för en bra hemtjänst är:

  • Kundfokus
  • Kunskap
  • Engagemang

Therese

Samordnare

Vill du veta mer?

Fyll i din uppgifter i formuläret nedan eller ring oss på 08-604 82 55